Sitter här på mammas balkong i härliga solen och det är underbart . Idag är det riktigt skönt. Jag mår så jävla bra dessa dagar med värme och sol. Hela kroppen och min själ blir lycklig. Tyvärr så ska det bli sämre väder framåt nästa vecka så det är inte alls kul. Då blir jag depp igen och tycker livet är trist. Även smärtan blir värre när jag inte mår bra psykiskt. Så solen är min räddare just nu.
 
På onsdag har jag lite att se fram emot iallafall för då ska jag till lucky 7 och pierca mig, det blir en medusa denna gång och sen göra hål i en gammal piercing som har vuxit igen, under läppen. Tänkte boka tid för tatuering oxå när jag ändå är där, såska diskutera lite med dom om den saken. Min Emma följer med mig dit på onsdag för efteråt ska vi gå och fika bestämde vi, så det ska bli mysigt.
 
Mitt paket från adidas har fortfarande inte kommit till mig. Dom sa på postnord att jag skulle fått det som i tisdags men inte alls. Så har varit inne på postnords hemsida och sökt på kollinumret och där står det att jag har fått en avi hemskickad och att jag får hämta det på Ica, så jäkla mycket strul det blev denna gång, blir inte klok på allt detta. 
Har fortfarande inte fått någon avi och nu har jag fan fått vänta i snart en månad på ett jävla paket, vad är det för fel på systemet, eller är det folk som är så jävla värdelösa och inte kan vara lite smidiga.  Usch blir så förbannad och arg. Men jag hoppas verkligen jag får mitt jäkla paket nu i veckan annars kommer det bli världskrig, så är det bara.
 
Igår var jag och mor i Norrköping en sväng, vi åkte till city, har inte varit där på jättelänge, nu är det massa andra butiker man inte sett förut, det var helt annorlunda sen sist. Vi shoppade en del och gick runt och kikade på det mesta, riktkgt mysigt. När vi var färdiga gick vi och fikade på coffehouse, deras kaffe är så god, älskar verkligen deras mocca kaffe. Skulle kunna döda för den. Så jag var nöjd när vi var färdiga.
När vi sen kommer till bilen händer det sämsta och mitt humör sjunker till 0 %. Den jävla stomipåsen har gått sönder, den har släppt på ena sidan. Som tur är , är att jag har stomibältet på mig, om jag inte haft den hade jag varit dyngblöt, kläder och allting. Men det konstiga är att jag inte känner när den går sönder. Som tur var håller bältet ihop allt och den sitter ju åt runt om magen. Vi planerade att vi skulle åka till city gross och jag ville absolut dit, hatar att det inte går min väg dessa gånger, men vi åker dit iallafall och jag springer in på toan direkt när vi kommer dit. Och jag måste alltid ha med mig en påse med kläder och stomigrejer som ligger i bilen, även ha med i väskan så fort jag går ut. Men jag fick ordning på det och bytte påse och rena kläder, sen blev jag lugn och vi kunde handla i lugn och ro tack o lov.
Vet inte varför det blir såhär, antingen är det stomibältet som skaver eller så är det bilbältet, eller att jag sitter fel och det blir tryck över påsen. Nu har det hänt 2 ggr och båda i bilen och med bältet på mig, så nästa gång ska jag vara utan stomibältet och se om jag slipper dessa olyckor. Ska även fråga stomisköterskan om det för såhär vill jag inte ha det. Bliir ju sä hämmad och jag fär panik, jag känner mig äcklig. Vill inte ha det såhär. Ska fråga Emelie oxå om hon har varit med om samma sak.
 
Var ute och gick en sväng förut med mor och Lady, vi var ute i en timme, det var riktigt skönt, varmt och skönt, tyvärr ingen sol men det var ändå najs. Kastade lite boll med Lady för hon älskar att springa . Så nu ligger hon här i soffan bredvid mig och sover. Hon är så tacksam efteråt. 
 
Nu ska jag äta lite kyckling och ris , sen blir det en dusch och slöa framför tv:n resten av kvällen. 
 
Herrå ♥

Kommentera

Publiceras ej