Nä, det är tufft just nu. Allt bara sköljer över mig. Satt i soffan förut när jag hade duschat, helt utmattad, det är så jobbigt å duscha just nu med all denna skit, känner mig så jävla hjälplös. Var gråtfärdig hela tiden. Mamma frågade hur jag kände för imorn, å det känns väl inte så jävla bra. Känner igen tecknen, nedstämdhetstecknen, dom sköljer över mig titt som tätt just nu. Det kan fan inte bli sämre än såhär, hoppas verkligen inte det, orkar inte mer.
 
Jag kommer nog ha svårt å somna inatt, kommer ligga å fundera å vända å vrida som vanligt. Ser inte fram emot imorn, vill inte, orkar inte. Orkar inte med mej själv knappt.
Imorse var jag på vårdcentralen å tog bort stygnen, det gick jättebra. Skönt att dom är borta nu, för dom har stramat en hel del. Har fått min egna teknik nu över att ta mig ner för trappan å även upp, det är lite krixigt , men det går. Tur att man inte har lika ont längre.
 
Ringde ortopeden idag å bad om ett nytt recept med dolcontin, långtidsverkande morfin, men jag skulle ringt tidigare sa sköterskan, typ 4-5 dagar innan å nu har jag tagit sista tabletten, så vi får se när receptet dyker upp, får väll bita ihop, men jag kommer må så dåligt att behöva ha ont också å inget att lindra med.
 
Malin är snäll å tar hand om hundarna imorn när vi är på begravningen. Tack snälla bästa du. Du är en ängel.
Hoppas timmarna går fort så man får komma hem å bara ha det överstökat. Hatar begravningar.
Brorsan följer med hem efteråt å umgås med mig å pappsen å käkar lite ihop, det ser jag fram emot men inte det andra.
Varför ska jag vända allt till skit, minsta lilla grej å jag trycker ner mig själv. Idag har det vart för mycket. Jag orkar inte , jag ooooooorkar inte mer......
 
Ge mig styrka att ta mig igenom allt som händer just nu !!!!  De e jävligt dark nu !!
 

Kommentera

Publiceras ej