XSitter här i soffan och dricker kaffe hos mamma. Idag gick jag upp kl 12.30 , är så himla trött. Kan sova hur mycket som helst just nu men kanske inte är så konstigt, kroppen mår ju inte bra ännu. Känns som att mina värden är lite sämre igen , iallafall blodvärdet eftersom jag är så trött. 
Känner mig lite depp till och från , och vädret påverkar mig mycket , vill så gärna ha sol och lite värme, det har varit så konstigt väder nu ett bra tag, snö, regn, molnigt och blåsigt och det är ingrn värme heller. Önskar så inerligt att få värme och sol. Blir så glad om jag får sol, blir mycket gladare och kroppen mår annorlunda, denblir lycklig, svårt att förklars men så är det. Så snälla ge mig sol.
 
Fick ett paket levererat till mig i måndags som ställdes utanför min dörr eftersom jag inte var där. Mamma har varit och kollat nu varje dag och det står inget paket där , blir tokig. Det är ett paket från adidas så vill jättegärna hitta det. Men ska upp och kolla idag och se om jag hittar det , även ringa på hos grannen om hon har tagit hand om paketet. Skaegentligen inte gå i alla mina trappor me n blir tokig när jag inte har koll på saker och ting, vill hitta det jävla paketet, blir inte lugn förrän jag har det i handen. Och jag tycker det är förjävligt om någon är så dum och självisk som har snott det. Men om det inte kommer fram får jag kontakta adidas.
 
Snart ska jag dra mig inåt till Norrköping,  ska hälsa på hos mina fina Emma och Max , hon bjuder på lite käk, ska bli himla mysigt, var ju ett tag sen vi sågs nu efter allt som hänt med mig. 
Och imorgon blir det sjukgymnasten kl 9 , träna upp vänsterbenet, är fortfarande stel och kan inte böja på benet , på morgonkan jag knappt få på mig strumpan, så måste få lite hjälp. Annars tycker jag att benet fungerar bra, har ont till och frän och går med min krycka , men det går framåt.
 
Min chef ringde igår och vi pratade en stund , jag blev så glad när hon ringde, jag gillar henne ordentligt, hon är en riktigt bra chef och hon bryr sig verkligen. Man kan prata med henne om allt, och det är så skönt. Hon berättade att vi ska ha fest på jobbet den 18 maj hela personalstyrkan, det ser jag verkligen fram emot, får se om man är sjukskriven då, kan inte svara på det ännu. Men vi får se.
 
nu ska jag göra mig i ordning, sen dra iväg.
 
Herrå ♥

Kommentera

Publiceras ej