Just nu är jag på bra humör, bästa på länge. Å det känns så skönt att begravning å allt är överstökat, för den har tagit mycket energi från mig. Begravningen var jättefin idag, det var så himla fint smyckat runt farmors kista i kapellet, riktigt fint. Men när vi skulle gå fram å lägga rosor vid kistan då brast det på mig. På dom flesta faktiskt, men det var fint å prästen var jättebra.
 
Stämningen blev lite gladare när vi sen åkte å fikade lite, kommer inte ihåg vad stället heter, men det var väldigt fint å mysigt, alla skrattade å lättade upp stämningen.
Så ja, det var en bra å fin begravning för lilla farmor.
 
Malin var snäll å var hundvakt åt vovvarna, så himla gulligt av henne. Lovade att jag skulle bjuda på mat när jag är bättre å kan gå normalt igen. Det är hon värd. Det gick så bra, å hundarna var så lugna å stillsamma.
 
Efter när vi kom hem så fick jag ett sms från Telia där det stod att min nya mobil fanns att hämta på ICA, gissa om jag blev glad, så nu har den anlänt =) Så ikväll ska jag hålla på å styra med den.
Sen blir det nog lugnt å stillsamt, titta på tv å sen käka lite med mor å far.
 
Gud så skönt att äntligen få vara lite glad igen =) Det behöver jag känner jag ...

Kommentera

Publiceras ej