Nu har jag ont igen . Har varit lugnt å bra hela dagen idag å nu ikväll börjar smärtan tillta igen. Har tagit min rekommenderade dos men nu har det gått 2 timmar å värken är fortfarande ihållande så nu fick jag nog å tog en morfin tablett till å starka alvedon. Måste ringa ortopeden imorn å be om nytt recept . På asken står det att det ska räcka i 3 veckor men det är ju bara förfan 25 tabl å jag tar 2 st varje dag å det räcker inte i tre veckor då, förstår inte hur dom tänker där men dom är väll virriga som vanligt. Lite trött på sjukvården ibland å deras velande hit å dit. 
Imorn måste jag ringa flera samtal , till chefen, trygg hansa, å ortopeden, även hemrehab å komma igång med sjukgymnastiken. Har fan inte orkat eller brytt mig om det , men nu tjatar pappa på mig så då är det väll bara att fixa det så fort som möjligt. Så jävla jobbigt detta. Massor som ska göras. 

Vill åka till maxi efter begravningen på fredag för jag har hittat en snygg vinterjacka som jag bara måste ha , så ska fråga brorsan om han kan svänga förbi där efteråt om vi orkar å inte är helt förstörda. 
Usch vad allt är tungt just nu. Vill bara få vara frisk å få kunna göra vad jag vill , åka vart jag vill å slippa sitta hemma på arslet å ha skittråkigt. Fick iaf intyget idag å där stod det att jag är sjukskriven till den 9:e december. Så jag kanske kan jobba lite innan årets slut :) Hoppas det iaf , vill så gärna göra det. 

Kommentera

Publiceras ej