Jaha då är det dags att knalla in i jobb igen imorgon efter sjukskrivning och semester. Har fan smått lite ångest, vill gärna vara ledig en månad till. 
Men det ska nog gå bra säkert. Jobbar med dom bästa imorgon som tur var. Då blir det lite lättare tackå lov. Måste ringa min vårdcentral imorgon när jag kommer till jobbet, min fot är helt fucked up , har haft ont i mer än en vecka nu. 3 dagar kunde jag inte stödja på foten allt, jag fick hoppa omkring. Det gjorde så jävla ont så jag tror att jag har brutit mig eller så är det en spricka. Så jag måste få en röntgen på foten, så jag vet vad det är ordentligt. Foten var som en ballong i flera dagar och jag hade så ont, den är fortfarande svullen och gör ont så jag måste kolla upp skiten. Jag tror själv att det är något med benskörheten, att jag har en spricka eller något, jag har alltid haft problem med högra foten, det har varit något varje år, flera ggr nu, men tydligen så är jag väldigt benskör i just den foten tror jag. Har gått med kryckor nu när jag inte kunnat stödja på foten och det har underlättat en hel del faktiskt. 
Var ute och gick med vovvarna och mor på eftermiddagen , vi gick i skogen. Men jag kände direkt efter bara ett par minuter att jag fick ont i foten. Så vi åkte hem direkt. Jag Kan köra bil som vanligt men jag kan inte gå några långsvängar än sålänge. 
Jag hoppas jag inte har ont imorn när jag ska börja jobba bara, vill inte gå omkring och halta precis. Men jag hoppas jag får en läkartid så dom får kolla på foten och sen skicka mig på röntgen så jag får svar på vad det är, vill inte ha mer ont nu.
Har nog ändå nu, med handleden och allt skit, är så trött på allt så jag vet inte. 
Så vi får se vad som händer.
 
Är bara så trött på allt, allt går bara emot mig just nu. Orkar inte mer. 

Kommentera

Publiceras ej