Äntligen semester , så himla skönt, underbart!  Har jobbat 50 % denna vecka, bara 3 timmar, det har varit lagom, orkar inte mer än så änsålänge. Det har varit helt perfekt. Men nu har jag semester i 4 veckor så det känns himla bra, ska bara vila upp mig och ta det så lugnt som möjligt.  Nästa lördag åker jag , mamma och Lady til öland en vecka, det ska bli himla underbart, behöver verkligen komma bort lite och byta miljö en stund. Behöver få se lite annat, och havet betyder mycket för mig, den gör mig lugn i själen, älskar verkligen havet, mår så bra när jag får se den. Den gör något med mitt sinne och jag blir så harmonisk i hela kroppen, så behöver det verkligen. Mår väll inte så jävla bra egentligen.  Allt som hänt ligger i bakhuvudet hela tiden och trycker ner mig.  Är inte alls stark längre,  det börjar brytas ner mer och mer, vet inte hur mycket mer jag klarar av, var på gränsen nu i våras,  riktigt nära på att ge upp. 
 
Alla säger att jag är så stark hela tiden och reser mig upp varje gång det händer något men senaste gången var hemsk. En riktig pärs,  förstår inte hur jag orkar. Det är pissjobbigt. Vet inte hur mycket mer jag orkar med.  Vet inte vad jag ska ta mig till. Det är tufft så inihelvete. Och den dör jävla stomin har börjat krånglacoch ger mig ingen ro alls, är i stort sett något varje dag med den, den läcker och går sönder och jag måste hålla på att byta och styra och den sänker mitt humör ordentligt. Blir så jävla arg på skiten, det ska bara funka, blir galen. Får aldrig det lugnt. Alltid ska det hända mig något.  Är så less så jag vet inte längre. Den drar ner mig något enormt, mitt humör och mitt självförtroende. Så himla tråkigt. Jag hoppas verkligen att jag slipper den om ett halvår, då skulle jag bli överlycklig. Får se vad som händer i september/oktober. 
 
Idag har jag mamma och Lady varit hemma hos mig och styrt en del, städat, tvättat och planterat om blommor. Så nu är det lite ordning tills jag flyttar hem igen, men det blir nog efter semestern om det inte är jättevarmt, för då går det inte att vara i lägenheten, för jag bor precis under taket och det är fruktansvärt varmt på sommaren, det går inte att vistas där alls. Så just nu bor jag hemma hos mamma för hon har svalare och balkong.  Har förresten gjort en intresseanmälan på en lägenhet i hsb , en 2:a på 57 kvm med balkong , så skulle vara rätt fint om man kunde få den, vill verligen ha en balkong för Ladys skull, kan alltid hoppas,  men man vet aldrig, brukar aldrig gå  min väg, så det blir väl inget tyvärr. Har aldrig tur med något. 
 
Imorgon blir det att åka till storastorasyster och fira Tyra som fyller 14 år, blir bjuden på lite fika, ska bli himla mysigt, blir ju inte så ofta man ses tyvärr.  Så det ser jag fram emot.  Har köpt presentkort på h&m till henne för det är så svårt till tjejer i den åldern, för då kan hon köpa vad hon vill istället.  Men det blir nog jättebra säkert.
Ska strax måla naglarna tänkte jag, denna gång blir det nog svarta naglar med lite silver i, då håller det längre, måste ju vara snygg under semestern såklart . 
 
Nu ska jag dricka lite vin och styra lite innan det blir tv:n och softa i soffan,  yes. 
 
Herrå ♥

Kommentera

Publiceras ej