Idag har jag firat pappsen med att bjuda på mat. Jag betalade all mat men han fick laga det. Jag erbjöd att vi skulle äta porterstek å det ville han såklart. Vi bjöd in mammsen oxå så det var trevligt. Riktigt gottt var det. Det vart till å med lite över så vi har att äta i veckan.
Jag önskar så innerligt att jag får gå snart å få hjälpa till med allt, för jag känner mig så värdelös när jag inte kan göra något. Blir så jävla frustrerad, jag vill kunna gå nu å få tillbaka mitt liv för faan. Jag börjar bli mer å mer otålig, jag vill hem till mig. Börja städa å plocka i ordning å förebereda för julen å göra mysigt. Å inte minst få köra min älskade bil igen utan några bekymmer. 
Dessutom har jag överansträngt det friska benet så nu har jag svinont i vänsterfoten när jag går, kan inte sätta ner hälen i golvet för då får jag kramp å så smäller det till varje gång. Så nu går jag ungefär så som jag gjorde när jag kom hem efter operationen. Går å haltar fram, jävla kul liv asså . Jag hoppas värken försvinner snart för jag var så rörlig innan det hände, alltid ska det vara något, så är det alltid ! Denna antibiotika jag ska ta i 3 månader , helt sjukt jävla länge, den går inte ihop med alkohol så jag får inte dricka en droppe alkohol under dessa månader, hur kul är det då ... Jag har provat ett par gånger å varje gång så spyr jag efteråt å får springa på toa flera ggr. Känns som magen ska vända sig ut å in. Så jag undviker att dricka nu på ett tag , tyvärr. Inte kul men måste. 
 
Jag var på röntgen i måndags å på ortopedmottagningen å dom sa att brottet har inte läkt ihop än å det har gått 2 månader nu. Gissa om jag blev förbannad. Så V51 i december ska jag tillbaka å röntga om å se då om det har läkt ihop. Är sjukskriven till 4 december , men om det inte är läkt kan jag ju inte jobba, vafan. Så blir väll sjukskriven året ut säkert, det skulle inte förvåna mig. Men jag får mer å mer belasta det skadade benet å änsålänge har det gått bra. Så nångång slipper jag väll dom där kryckorna, man blir så låst med dom. 
 
På tisdag ska jag ut med 2 arbetskollegor å käka mat, dom har bjudit mig, det fick jag i present när jag fyllde år, ska bli riktigt mysigt. 
 
Fan vad fort dagarna går...

Kommentera

Publiceras ej